Artikla

Paljonko Dropshipping-myymälän perustaminen maksaa?

Vastaamme suosittuun dropshippingin UKK : Kuinka paljon varoja tarvitsen aloittaakseni dropshipping-liiketoiminnan?





Teknisesti ottaen sinä voi aloita dropshipping hintaan 0,00 dollaria. Oikeilla yhdistelmillä ilmaisia ​​kokeiluja ja aloitussuunnitelmia - ja halukkuutta etsiä toista tietä ja toivoa parasta tuotteidesi laadussa - 45 minuuttia vapaa-aikaa on kaikki, mikä seisoo sinun ja dropshipping-myymälän välillä.

Mutta lainata englanninkielisten ilmaisujen suuresta kirjasta: Se, että voit, ei tarkoita, että sinun pitäisi.





Tämä viesti hajottaa väistämättömät kustannukset, jotka minkä tahansa (laillisen) dropshipping-myymälän on katettava päästäkseen maahan. Lue loppuun asti, niin saat yksityiskohtaisen luettelon käynnistyskustannuksista sekä oivalluksia yrittäjiltä, ​​jotka voivat kertoa sinulle mitä odottaa.

Lähetä sisältö


OPTAD-3

Älä odota, että joku muu tekee sen. Palkkaa itsesi ja aloita soittamista.

Aloita ilmaiseksi

Kuinka paljon online-yrityksen perustaminen maksaa?

Epäilemättä verkkokaupoissa onlaski pääsyn esteen yrityksen perustaminen . Voit liittää toimittajia ympäri maailmaa ja myydä tuotteitaan pitämättä varastoja. Se on mahtava asennus.

Niin mahtava, itse asiassa, että ihmiset voivat harhautua, haaveillen kuusinumeroisesta yrityksestä, joka ei vaadi investointeja.

Asia on, menestyvän yrityksen perustaminen ei ole koskaan ollut ilmaista, ja näin on edelleen. Jopa dropshippingillä.

Mitä Dropshipping on?

Dropshipping on verkkokaupan liiketoimintamalli, jonka avulla yrittäjät voivat ylläpitää verkkokauppaa ja myydä tuotteita tarvitsematta ostaa varastoja etukäteen. Vasta kun olet tehnyt myynnin, maksat toimittajallesi, joka toimittaa tuotteet suoraan asiakkaallesi. Voit yhdistää kauppasi tuhansiin toimittajiin ja tuotteisiin käyttämällä Oberlon kaltaista markkinapaikkaa.


Aloita verkkoliiketoiminta tänään

Sinun ei tarvitse hankkia toista asuntolainaa, mutta sinun on laitettava rahaa dropshipping-liiketoimintaasi ennen kuin dropshipping-yrityksesi laittaa rahaa taskuusi.

Dropshipper Corner

Kuulemme yrityksen perustamisen kustannuksista takana olevalta Paul Lee: ltä Husky-parta :

Paul Lee Dropshipping-myymälä 'Ole tyytyväinen menettää vähintään 500 dollaria ennen kuin aloitat kannattavuuden. Varsinaisen vähittäismyymälän avaamiseen liittyy lähes 10 000 dollarin kulutus ennen tulojen syntymistä, joten vain 500 dollarin käyttö verkkokaupan liiketoimintaan on erittäin pieni sijoitus, joka voi muuttaa elämääsi.

miksi kirjoitat kuin sinulla olisi aikaa gif

Dropshipping-yrityksen perustamisen kustannukset

Selvä, dropshipping-myymälän kaikkein riisuttu versio sisältäisi:

4 tunnin työviikon yhteenveto pdf
  • Shopify-tilaus
  • Oberlo-tilaus

Menemme Shopifyn kanssa, koska se on siellä suosituin verkkokaupan foorumi. Ja olemme menossa Oberlon kanssa, koska oletko nähnyt tämän blogin URL-osoitteen?

Hyviä uutisia! Shopifyssä on ilmainen 14 päivän kokeilu ! Sen jälkeen se maksaa 29 dollaria kuukaudessa, mutta ainakin voit liikkua ilmaiseksi. Joten Shopify kattaa kaupassa osa yhtälöä. Nyt dropshipping osa.

Oberlolla on ikuisesti ilmainen vaihtoehto. Et voi skaalata sen kanssa - 500 tuotteen korkki on olemassa. Lopulta sinun on todennäköisesti päivitettävä Basic-pakettiin hintaan 29,90 dollaria. Mutta voit ainakin perustaa ennen kuin haaroitat luottokorttisi.

Jos olet tosissasi dropshippingistä, sinun on ostettava vielä yksi: a verkkotunnus . Voit helposti ostaa a uusi verkkotunnus Shopifyn kautta - he kysyvät sinulta siitä kokeilusi aikana - ja se on 14 dollarin vuosimaksu.

Shopify-verkkotunnusrekisteri

Selvä, joten jos teet sen halvalla ja likaalla, kaupan käynnistämisen kustannukset näyttävät tältä:

Dropshiping-käynnistyskustannuksetSitten vähän hämmentäen katsomme:

Dropshipping-aloituskustannukset yhteensä

Sitten odotamme 58,90 dollaria kuukaudessa sen jälkeen - toistuvat Shopify- ja Oberlo-kustannukset miinus 14 dollarin verkkotunnus.

Dropshipper Corner

Keskeytetään tämä matematiikkatunti kuullaksemme Tim Vangness, Dropshipping Guru ja tämän luoja dropshipping YouTube -kanava :


Tim Vangness Dropshipping -kauppa'Ensimmäisessä myymälässäsi ei pitäisi maksaa satoja mukautetuista valokuvista, logoista ja verkkosivujen suunnittelusta. Käynnistyskustannusten tulisi olla hyvin pienet. Ainoat ennakkomaksusi ovat tuotteen ostaminen ja verkkotunnuksen rekisteröinti. Voit hyödyntää Googlen ja Shopifyn tarjoamia ilmaisia ​​reittejä luomaan mukautetun sähköpostiosoitteen ja saada kauppa käyntiin. Haluat luoda tuotteistasi mukautettuja valokuvia ja videoita, joita voit käyttää tuotesivuilla, mainoksissa ja tuotearvioinneissa. Tämä voidaan tehdä helposti kaikilla moderneilla älypuhelimilla. '

Nautitko tästä kaikesta budjetin ohjauksesta teräväpiirtovideomuodossa? Joo? Napsauta sitten toista täällä (ja tykkää ja tilaa lisää upeaa videosisältöä!):

Kuljetuskustannukset

Tämä on ”syödä vihanneksia” -osa Dropshipping-myymälän käynnistämisestä: Aivan kuten kukaan ei aio syöttää sinulle päivittäistä vihannesten annosta, kukaan ei myöskään pakota sinua tilaamaan Dropshipping-tuotteitasi itsellesi.

Mutta sinun pitäisi silti tehdä se.

Dropshippingin mahtava asia on, että et koskaan käsittele myymiäsi tuotteita. Vaikka tämä saattaa ratkaista yhden kaupan suurimmista haasteista - myydä hienoja tuotteita - se tuo esiin uuden näkökohdat. Et nimittäin hallitse tuotteiden laatua, toimituksen ajankohtaa tai pakkauksen ulkonäköä.

Siksi suosittelemme varaamaan jonkin aikaa (ja rahaa) tilaa tuotteet, joita aiot myydä kaupassasi.

Tämä antaa sinulle mahdollisuuden tutkia toimittajia. Esimerkiksi tilauksen tekemisen jälkeen voit seurata ja kysyä: 'Milloin voin odottaa tilaukseni saapuvan?' Ja kun se saapuu, täyttääkö se odotuksesi? Onko se millään tavalla viallinen? Olisi sinä haluatko ostaa sen?

Kun sinulla on tuotteitasi käsillä, voit käyttää niitä kiinnostuksen herättämiseen myymälääsi kohtaan. Näytä heidät pois. Ota kuvia ihmisistä, jotka pitävät niitä. Kysy ystäviltäsi, mitä he ajattelevat (ja kuinka paljon he maksavat).

Okei, niin kuinka paljon tippa-vihannesten syöminen maksaa sinulle? Sinun ei tarvitse ostaa jokaisen tuotteen kaikkia muunnelmia. Jos myyt keltaisia, punaisia ​​ja sinisiä mekkoja samalta toimittajalta, tilaat todennäköisesti vain yhden värin. Mutta on ehdottomasti hyvä tilata vähintään yksi tuote jokaiselta toimittajalta, jonka tuotteita aiot tarjota kaupassasi.

Oletetaan, että tämä maksaa 75 dollaria.

Nämä ovat enimmäkseen ennakkomaksuja, joten jos lisätään ne yllä käsiteltyihin myymälän infrastruktuurin kustannuksiin, dropshipping-liiketoiminnan taseemme näyttää tältä:

Dropshipping-käynnistyskaupan kustannukset

Toistaiseksi voimme odottaa maksavansa noin 150 dollaria ensimmäisen kuukauden loppuun mennessä.

Dropshipper Corner

Tim Kockilla on paljon kokemusta dropshippingistä ja on tämä sanottava testitilauksista :

Dropshipper Kock -tiimi

miten saada ilmaisia ​​huutoja Instagramissa

'Kun harjoittelet dropshipping-yritystä, et käsittele varastojasi - toimittajat toimittavat tuotteesi suoraan asiakkaasi kotiovelle. Tässä mielessä on aina hyvä tehdä testitilaus tuotteille, joita olet ajatellut myyvän. Näin voit käydä läpi koko ostoprosessin, samalla tavalla kuin asiakkaasi tekevät tilauksen yhteydessä. Pystyt tarkastelemaan tuotteiden laatua, toimitusaikoja ja standardeja sekä ottamaan henkilökohtaisia ​​tuotekuvia itse - se auttaa sinua viemään kauppasi uudelle tasolle. '

Käynnistyskaupan parannuskustannukset

Selvä, että verkkosivustollasi käytetty 72,90 dollaria vie sinut vain toistaiseksi. Saatat joutua asentamaan sovelluksia saadaksesi kaikki haluamasi toiminnot. Esimerkiksi Shopifyssä ja Oberlossa ei ole oletustapaa tarjota alennuksia irtotavarana. On kiertotapoja, varmasti. Voit tarjota ”tuotteen”, joka on tosiasiassa viisi tuotetta niputettuna, ja myydä sitten kvintetti halvemmalla kuin viiden yksittäisen tuotteen ostaminen.

Mutta et halua rakentaa yritystäsi kiertotavoille. Haluat, että myymälässäsi on helppo liikkua ostajien kannalta ja että sitä on helppo käyttää sinulle.

kuinka tehdä oma snapchat-geotunnuksesi

Ja joskus, paras ratkaisu on poni ja asenna Shopify-sovellukset .

Shopify App Store on täytetty sovelluksilla melkein jokaiseen kuviteltavaan muutokseen, parannukseen tai päivitykseen. Tarkastellaan muutamia yleisiä ominaisuuksia, joita myymälän omistajat haluavat, sekä pienen otoksen sovelluksista, jotka voivat tehdä sen tapahtumaan.

Ristimyynti ja myynti

Bulk-hinnoittelu

Poistumistarkoitus

Et tarve mitä tahansa näistä jutuista, mutta sanotaan, että haluat todella antaa asiakkaille alennuksen, jos he ostavat 10 tuotetta yhden tuotteen sijaan. Näyttää siltä, ​​että irtohinnoittelusovellus maksaa noin 20 dollaria kuukaudessa, joten kiinnittäkäämme se aloitusmaksuihimme.

Dropshippingin kustannukset Olemme nyt saaneet noin 170 dollaria neljän tai kuuden ensimmäisen viikon jälkeen.

Markkinointikustannukset - Biggie

Kaikkiin, mitä olemme tähän mennessä katsoneet, on kiinnitetty erityinen hintalappu. Markkinointi ei.

On mahdotonta sanoa, kuinka paljon rahaa sinun on käytettävä markkinointiin. On kuitenkin joitain oletuksia, joiden avulla voimme saada arvion.

Keskimääräinen maailmanlaajuinen muuntokurssi verkkokaupassa on noin 2–3 prosenttia. Se vaihtelee kapealla ja maittain, mutta toistetaan vain tämä ja sanotaan, että tulosprosentti on 2,5 prosenttia. Tämä tarkoittaa, että jos saat 200 ihmistä kauppaan, voit odottaa, että viisi heistä ostaa jotain. Selvä, ja miten saamme 200 ihmistä myymäläämme? Markkinointi .

Tällä hetkellä suurin dropperien markkinointikanava on Facebook, joten katsotaanpa 200 kävijän ajaminen kauppaan Facebookista. WordStream kiinnittää Facebook-mainosten keskimääräisen napsautussuhteen (CTR) 0,9 prosenttiin. Oletetaan, että mainoksesi ovat hyviä ja sinulla on 1,0% napsautussuhde.

Facebook-mainosten napsautussuhdekaavio

Selvä, joten 200 ihmisen houkuttelemiseksi kauppaan tarvitset mainoksesi tavoittamaan 20 000 ihmistä. 20000 näyttökerran hinta vaihtelee kohdennettavan mukaan: Amerikkalaisten Facebook-käyttäjien tavoittaminen maksaa enemmän kuin Singaporen Facebook-käyttäjien tavoittaminen.

Markkinointiohjelmistotoimittajan mukaan AdStage , keskimääräinen tuhannen näyttökerran hinta (CPM) oli 12,45 dollaria vuoden 2017 viimeisellä neljänneksellä. Kutsutaan siis puhtaaksi 12,50 dollariksi. Nyt meillä on yhtälö työskennellä:

(20 000/1 000) * 12,50 = 250 dollaria

Näitä keskiarvoja tarkasteltaessa laskeudumme 250 dollarin Facebook-mainontakuluihin saadaksemme viisi Facebook-myyntiä.

Dropshipping-mainontakustannukset

On tietysti vipuja, joita voit vetää näiden numeroiden manipuloimiseksi ja voittosi lisäämiseksi. Tee ennen kaikkea mahtavia mainoksia. Mitä paremmin mainoksesi ovat, sitä useammin ihmiset napsauttavat niitä, sitä alhaisempi napsautuskohtainen hinta (CPC) on. Jos haluat tehdä läksyjä vaikuttavien mainosten luomisesta, me sait sinut peitetyksi . Voit kohdistaa myös maihin, joissa tuhannen näyttökerran hinta on alhaisempi. Oberlo-käyttäjillä on menestyi monissa maissa muuten kuin ilmeiset, ei tunnu sinun joutuvan kohdistamaan Yhdysvaltoihin, Iso-Britanniaan, Kanadaan ja Australiaan.

Lopuksi on olemassa vaiheita, joilla voit lisätä tulosprosenttia ja kasvattaa keskimääräistä tilausarvoa kaupassasi. Suunnittelu helposti navigoitavissa tuotesivut on esimerkiksi yksi tapa saada ihmiset kääntymään, kun houkutat heidät kauppaan. Tämä nostaisi aiemmin käytetyn 2,5 prosentin tulosprosentin.

Voit myös käyttää ristimyynti- ja myyntisovellukset kasvaa keskimääräinen tilausarvo . Ne maksavat sinulle vähän rahaa, mutta muutamalla hyvällä myynnillä kuukaudessa - tuskin liian kunnianhimoinen tavoite - he maksavat itselleen.

miten antaa huutoja Instagramissa

Dropshipper Corner

Tässä on markkinointiviisumia toiselta dropshipperiltä - Artsy Wallin perustaja Matīss Ozerskis .
Matīss Ozerskis - Dropship-yrityksen omistaja 'Kokemukseni mukaan [kolmen ensimmäisen - kuuden kuukauden] budjetin tulisi olla noin 1000 dollaria. Suurimman osan siitä pitäisi ehdottomasti kohdistaa markkinointiin - Instagram-vaikuttajien ja Facebook-mainosten testaamiseen sanoisin noin 50-80%. Loput tulisi käyttää laajennuksiin, verkkotunnuksiin ja myymälöihin sekä mieluiten joihinkin kursseihin, jos olet uusi liiketoimintamalli ja Shopify. '

Päätelmät käynnistyskustannuksista

Todellinen puhe: Sinun on käytettävä rahaa ansaitaksesi rahaa. & # x1F4B8 Haastattelimme kannattavia dropper-lähettäjiä ja keräsimme markkinointitietoja saadaksemme aikaan nämä dropshipping-aloituskustannukset. Kuinka numeromme verrataan sinun?

Jakama viesti Oberlo (@oberloapp) 29. toukokuuta 2018 klo 8.13 PDT

Rahan käyttäminen verkkokaupan käynnistämiseen sattuu vain, jos (a) luulimme sen olevan ilmainen ja (b) unohdamme, että teemme tämän ansaitaksemme rahaa. Muista: Kaupan perustamiseen käyttämäsi raha on sijoitus. Ja ostammeko osakkeita tai avaamme kauppoja, panostamme asioihin, koska odotamme tuottoa .

Ja tiedät, jos noudatat verkkokauppaa, niin ei koskaan lopeta rahan pumppaaminen kauppaan. Kun hintakatkossovelluksesi tekee temppu, sinun kannattaa hankkia ristimyyntisovellus. Kun Facebook-kampanjasi lisääntyvät, sinun kannattaa investoida markkinoinnin automaatiotekniikkaan. Emme ole edes koskeneet siihen sähköpostimarkkinointi vielä, tai premium Shopify-teemat tai logon suunnittelutyökalut, kuten Hatchful tai - jätetään se toistaiseksi.

On vaikea sanoa, kuinka paljon palautuksesi tulevat olemaan, tai kuinka kauan kestää palauttaa ne. Mutta kun kulut siirtyvät kaksinumeroisista kolminumeroisiin ja pidemmälle, muistuta itseäsi siitä, että ei ole ilmaista tapaa perustaa yritystä. Ei joka tapauksessa hyvä yritys.

Kirjaudumme ulos vielä yhdellä nugulla Tim Vangnessilta:

Kun olet alkanut tuottaa myyntiä, sinun on käytettävä voittojasi viisaasti. Varaa ennalta määrätty määrä kaikista tuloistasi tuottokustannusten kattamiseksi (kaikilla suuryrityksillä on tuottoa!) Ja ennakoimattomat kustannukset se voi syntyä. Jos sinulla on jäljellä olevia voittoja, suosittelen panostamaan mahdollisimman paljon liiketoiminnan kasvattamiseen. Tämä jaetaan kahteen pääalueeseen.

Ensimmäinen on parantaa yrityksesi infrastruktuuria verkkosivujen suunnittelusta sähköpostimarkkinointiohjelmistoihisi. Jotkut näistä palveluista maksavat rahaa, mutta kun olet ansainnut voittoa, niillä voi olla merkittäviä parannuksia tulosprosentteihisi ja asiakkaiden säilyttämiseen, mikä tekee sinusta enemmän rahaa radalla ja antaa maksullisen mainonnan olla aggressiivisempi kuin kilpailijasi, kuten voit määrittää asiakkaasi elinkaariarvon ja yksittäisen myynnin voitot.

Haluatko oppia lisää?



^